Poniżej pierwsza część artykuły dotycząca współprac jakie w ostatnich latach sportowcy Naszych Mistrzów podpisali dzięki platformie. Były to różne formy sponsoringu, które przekładały się na wspólny sukces zarówno sportowca, jak i firmy. Zawodnicy otrzymywali różnego rodzaju wsparcie, a firmy ze swoją reklamą docierały do setek tysięcy, a jak się później okazało nawet milionów osób. Wszystko w zależności od tego jakie umowy były podpisane i jak wyglądała, wygląda współpraca.
Klaudia Zwolińska dzięki naszej platformie współpracę z Grupą Astra Plus rozpoczęła pod koniec 2020 roku i już z nowym sponsorem w składzie wywalczyła srebrny medal mistrzostw Europy do 23 lat. Grupa Astra Plus to firma z Poznania, która świadczy fachowe działania w zakresie sprzątania, usług porządkowych i pielęgnacji zieleni. Jest to firma, która już nie pierwszy raz postawiła na współpracę ze sportowcem, a swoimi działaniami zawsze dzielili się na swoich stornach internetowych i social mediach. Tak samo było z sukcesem polskiej kajakarki górskiej podczas wspomnianych już mistrzostw Europy.
Klaudia Zwolińska specjalizuje się w kajakarstwie górskim i ma na swoim koncie liczne sukcesy, które wywalczyła w każdej kategorii wiekowej, a od 2021 rywalizuje już tylko w zmaganiach seniorów. Jak sama pisze, od 2013 roku z każdej imprezy mistrzowskiej wracała z medalem. Do jej największych sukcesów trzeba zaliczyć, drugie miejsce na młodzieżowych mistrzostwach świata, tytuł Młodzieżowej Mistrzyni Europy i złoto na mistrzostwach świata i Europy juniorów. W swoich startach na najwyższym światowym poziomie w kategorii seniorów też ma już swoje pierwsze sukcesy, oprócz finałów w Pucharze świata, była piątą zawodniczką na mistrzostwach Europy w 2018 roku, a w 2019 była szósta. Najlepsze sukcesy były jednak dopiero przed tą młodą zawodniczką. Rok 2019 zakończyła z dwoma srebrnymi medalami w młodzieżowych mistrzostwach świata i Europy i choć początek kolejnego sezonu wyglądał zupełnie inaczej niż każdy mógłby przypuszczać, to mimo przeszkód, zawodniczka z Nowego Sącza zakończyła go z sukcesami. Była czwartą zawodniczką na seniorskich mistrzostwach Europy, a w zmaganiach do lat 23 wywalczyła srebrny medal.
Rok 2021 to już tylko jeden cel – Tokio. Zanim jednak wylot do Japonii, najpierw jeszcze walka w eliminacjach. Czwarta lokata, z którą reprezentantka Polski wróciła z mistrzostw Europy zagwarantowała jej bilet na najważniejszą imprezę czterolecia, a właściwie pięciolecia. Po mistrzostwach Starego Kontynentu przyszła jeszcze pora na starty w Pucharze Świata, najpierw jako pierwsza Polka w historii zwyciężyła w Pradze, a następnie osiągnęła życiowy sukces awansując do finału w kategorii C1.
W Tokio Polka najpierw udanie przeszła przez kwalifikacje, a później przez półfinały. W finale osiągnęła historyczny wynik, choć popłynęły też łzy smutku. – Igrzyska olimpijskie kończę na 5. miejscu. Z jednej strony, historyczny wynik, najlepszy występ w mojej karierze. Z drugiej strony, rozczarowanie i sportowa złość wobec popełnionych błędów, które pozbawiły mnie spełnienia marzeń. Taki jest sport…brutalny – pisała na swoim Facebooku po starcie Klaudia Zwolińska. Jednak jak emocje trochę opadły, przyszła pora na radość. - Postawiłam sobie duże wymagania i swój przejazd zakończyłam z płaczem, ale teraz, po czasie, jestem bardzo zadowolona. Koniec sezonu to również cztery medale wywalczone na mistrzostwach Polski, start w finale mistrzostw świata i co ważniejsze zakończenie startów w kategorii do lat 23 jako Mistrzyni Europy.
Klaudia Zwolińska z roku na rok, osiąga coraz lepsze wyniki, dołączyła do światowej czołówki w swojej konkurencji. Grupa Astra Plus rozpoczęła współpracę z Polką w momencie jak łączyła ona starty w kategoriach młodzieżowych z seniorskimi. W tym momencie Klaudia Zwolińska jest piątą zawodniczką igrzysk olimpijskich, zwyciężyła w Pucharze Świata i była w pierwszej piątce na mistrzostwach Europy. Takie wyniki są również sukcesem poznańskiej firmy.
Kolejna firma, z którą Nasimistrzowie.pl rozpoczęli współpracę to Tiger Energy Drink. Tutaj aż czterech zawodników podjęło działania z tą marką. Mikołaj Tempka, Laura Grzyb i Dawid Rządza wzięli udział w specjalnych odcinkach reklamowych Tiger Roast’ach, a Aleksander Raczkowski udowadniał kto jest królem ulicy w Tiger Battle. Łącznie we wszystkich wymienionych wyżej spotach reklamowych jest prawie 13 mln wyświetleń, a to tylko na platformie YouTube. Dochodzą do tego jeszcze wyświetlenia i interakcje w mediach społecznościowych, zarówno samej firmy jak i zawodników, którzy udostępniali dalej materiały, w których brali udział. To powoduje, że zasięg takiej kampanii reklamowej jest jeszcze większy.
Tiger Energy Drink to firma produkująca napój energetyczny. Marka jest własnością mistrza świata w boksie Dariusza Michalczewskiego oraz jego fundacji ,,Równe szanse’’. To właśnie polski bokser był początkowo twarzą marki, a reklamy z jego udziałem były transmitowane w telewizji. Główne hasło marki to ,,Power is back’’ i to z nim związane są również spoty reklamowe firmy, nawiązujące do mocy, która powraca po wypiciu napoju. Co ciekawe firma pięć lat po debiucie na polskim rynku pod względem liczby sprzedanych produktów wyprzedziła inną znaną markę z napojami, Red Bull. W swoich akcjach marketingowych Tiger Energy Drink bardzo często angażuje sportowców, tworząc do nich całe historie. Jedną z takich inicjatyw były w 2020 roku Tiger Roasty, w których wystąpiło trzech wspomnianych już sportowców Naszych Mistrzów. Natomiast Aleksander Raczkowski brał udział w tak zwanej ulicznej bitwie i w spocie reklamującym nowy smak napoju. Oryginalny pomysł, dobrze dobrani sportowcy i właściwie opowiedziana historia to przepis na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Laura Grzyb, Mikołaj Tempka, Aleksander Raczkowski i Dawid Rząca to osoby uprawiające zupełnie inne dyscypliny sportu, ale łączy ich pasja i prawdziwe zamiłowanie do tego co robią. Cała czwórka cały czas pracuje, by spełniać swoje marzenia i osiągać zamierzone wcześniej cele. W spełnianiu tych marzeń pomaga im firma Tiger Energy Drink. Sportowcy zyskali wsparcie finansowe, tak ważne, by uprawiać sport na najwyższym poziomie, a firma skuteczną reklamę, która dociera do milionów osób, co udowadniają liczne statystyki. Dla przykładu spot reklamowy z udziałem Mikołaja Tempki był w lipcu 2020 roku najchętniej oglądanym spotem reklamowy, jak wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Jest to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. To pokazuje jak skuteczna może być reklama ze sportem w roli głównej.
W czerwcu 2019 roku Kornelia Fiedkiewicz w wieku 18 lat dzięki naszej platformie rozpoczęła współpracę z firmą Browary Waszczukowe i miała na swoim koncie między innymi dwa brązowe medale mistrzostw Europy juniorów, start w finale mistrzostw świata juniorów oraz wiele medali i rekordów Polski. Była młodą zawodniczką, mocnym punktem juniorskiej reprezentacji Polski. Taki był początek współpracy Korneli Fiedkiewicz i Browarów Waszczukowe. Pytanie czy ktokolwiek zakładał, że ta młoda juniorka tak szybko stanie się utytułowaną seniorką?
- Połączenie tych dwóch podmiotów było dosyć proste, scala je nie tylko młodość, ale również pasja, jakość i profesjonalizm. Głównym składnikiem piwa jest woda, dlatego szukaliśmy przedstawiciela sportów wodnych – tłumaczyła wtedy założycielka naszej platformy Alicja Tchórz. Browary Waszczukowe są prowadzone przez młodych właścicieli, którzy rozumieją istotę nowoczesnego marketingu oraz zdają sobie sprawę z mocy Internetu w dzisiejszych czasach. Potencjał pływaczki został zauważony przez firmę, która jest nowym i prężnie rozwijającym się browarem rzemieślniczym, podobnie jak Kornelia w pływaniu. Po ponad dwóch latach współpracy, Browary Waszczukowe mają nie tylko coraz lepszą sprzedaż swoich produktów, ale również liczne medale za dobrą jakość swoich wyrobów. - Warzymy piwo na znakomitej wodzie z Puszczy Knyszyńskiej, co pozwoliło nam zdobyć srebrny medal w kategorii pale and amber lager na Konkursie Piw Rzemieślniczych. Chcemy tworzyć piwo, z którego zawsze będziemy dumni – opowiadał nam jeden z udziałowców Tomasz Tupalski.
Natomiast zawodniczka trenera Grzegorza Widanki jest po 2021 roku olimpijką z Tokio, indywidualną finalistką mistrzostw Europy i co najważniejsze złotą i brązową medalistką mistrzostw Starego Kontynentu. Do sukcesów międzynarodowych, należy jeszcze doliczyć medale i rekordy z mistrzostw Polski. Po ponad dwóch latach współpracy Browary są prężnie rozwijającą się firmą, a dzięki startom Kornelii Fiedkiewicz w największych światowych imprezach docierają do coraz większej liczby klientów. Zawodniczka ma wsparcie finansowe i szykuje się do kolejnych zawodów, a firma reklamę z zasięgami na całym świecie. Browary wspierały juniorkę, a obecnie mają w swoich szeregach Olimpijkę i Mistrzynię Europy.
Dziękujemy Browar Waszczukowe, Grupie Astra Plus i Tiger Energy Drink za okazałe zaufanie i chęć współpracy na płaszczyźnie sportowej. Dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie osoby były w pełni usatysfakcjonowane z podjętych działań. Dzięki takiemu wsparciu młodzi sportowcy będą mogli godnie reprezentować nasz kraj.
Chciałbyś rozwijać swój biznes z nami? Napisz do nas na fb lub nasimistrzowiepl@gmail.com.
Źródło: informacja własna, www.tigerpower.pl, www.info-r.pl, www.facebook.com/zwolinskaklaudiaa
Tagi: razemmożemywięcej łączymybizneszesportem razemdocelu sponsor współprace
Łączymy biznes ze sportem
Klaudia Zwolińska dzięki naszej platformie współpracę z Grupą Astra Plus rozpoczęła pod koniec 2020 roku i już z nowym sponsorem w składzie wywalczyła srebrny medal mistrzostw Europy do 23 lat. Grupa Astra Plus to firma z Poznania, która świadczy fachowe działania w zakresie sprzątania, usług porządkowych i pielęgnacji zieleni. Jest to firma, która już nie pierwszy raz postawiła na współpracę ze sportowcem, a swoimi działaniami zawsze dzielili się na swoich stornach internetowych i social mediach. Tak samo było z sukcesem polskiej kajakarki górskiej podczas wspomnianych już mistrzostw Europy.
Klaudia Zwolińska specjalizuje się w kajakarstwie górskim i ma na swoim koncie liczne sukcesy, które wywalczyła w każdej kategorii wiekowej, a od 2021 rywalizuje już tylko w zmaganiach seniorów. Jak sama pisze, od 2013 roku z każdej imprezy mistrzowskiej wracała z medalem. Do jej największych sukcesów trzeba zaliczyć, drugie miejsce na młodzieżowych mistrzostwach świata, tytuł Młodzieżowej Mistrzyni Europy i złoto na mistrzostwach świata i Europy juniorów. W swoich startach na najwyższym światowym poziomie w kategorii seniorów też ma już swoje pierwsze sukcesy, oprócz finałów w Pucharze świata, była piątą zawodniczką na mistrzostwach Europy w 2018 roku, a w 2019 była szósta. Najlepsze sukcesy były jednak dopiero przed tą młodą zawodniczką. Rok 2019 zakończyła z dwoma srebrnymi medalami w młodzieżowych mistrzostwach świata i Europy i choć początek kolejnego sezonu wyglądał zupełnie inaczej niż każdy mógłby przypuszczać, to mimo przeszkód, zawodniczka z Nowego Sącza zakończyła go z sukcesami. Była czwartą zawodniczką na seniorskich mistrzostwach Europy, a w zmaganiach do lat 23 wywalczyła srebrny medal.
Rok 2021 to już tylko jeden cel – Tokio. Zanim jednak wylot do Japonii, najpierw jeszcze walka w eliminacjach. Czwarta lokata, z którą reprezentantka Polski wróciła z mistrzostw Europy zagwarantowała jej bilet na najważniejszą imprezę czterolecia, a właściwie pięciolecia. Po mistrzostwach Starego Kontynentu przyszła jeszcze pora na starty w Pucharze Świata, najpierw jako pierwsza Polka w historii zwyciężyła w Pradze, a następnie osiągnęła życiowy sukces awansując do finału w kategorii C1.
W Tokio Polka najpierw udanie przeszła przez kwalifikacje, a później przez półfinały. W finale osiągnęła historyczny wynik, choć popłynęły też łzy smutku. – Igrzyska olimpijskie kończę na 5. miejscu. Z jednej strony, historyczny wynik, najlepszy występ w mojej karierze. Z drugiej strony, rozczarowanie i sportowa złość wobec popełnionych błędów, które pozbawiły mnie spełnienia marzeń. Taki jest sport…brutalny – pisała na swoim Facebooku po starcie Klaudia Zwolińska. Jednak jak emocje trochę opadły, przyszła pora na radość. - Postawiłam sobie duże wymagania i swój przejazd zakończyłam z płaczem, ale teraz, po czasie, jestem bardzo zadowolona. Koniec sezonu to również cztery medale wywalczone na mistrzostwach Polski, start w finale mistrzostw świata i co ważniejsze zakończenie startów w kategorii do lat 23 jako Mistrzyni Europy.
Klaudia Zwolińska z roku na rok, osiąga coraz lepsze wyniki, dołączyła do światowej czołówki w swojej konkurencji. Grupa Astra Plus rozpoczęła współpracę z Polką w momencie jak łączyła ona starty w kategoriach młodzieżowych z seniorskimi. W tym momencie Klaudia Zwolińska jest piątą zawodniczką igrzysk olimpijskich, zwyciężyła w Pucharze Świata i była w pierwszej piątce na mistrzostwach Europy. Takie wyniki są również sukcesem poznańskiej firmy.
Power is back
Kolejna firma, z którą Nasimistrzowie.pl rozpoczęli współpracę to Tiger Energy Drink. Tutaj aż czterech zawodników podjęło działania z tą marką. Mikołaj Tempka, Laura Grzyb i Dawid Rządza wzięli udział w specjalnych odcinkach reklamowych Tiger Roast’ach, a Aleksander Raczkowski udowadniał kto jest królem ulicy w Tiger Battle. Łącznie we wszystkich wymienionych wyżej spotach reklamowych jest prawie 13 mln wyświetleń, a to tylko na platformie YouTube. Dochodzą do tego jeszcze wyświetlenia i interakcje w mediach społecznościowych, zarówno samej firmy jak i zawodników, którzy udostępniali dalej materiały, w których brali udział. To powoduje, że zasięg takiej kampanii reklamowej jest jeszcze większy.
Tiger Energy Drink to firma produkująca napój energetyczny. Marka jest własnością mistrza świata w boksie Dariusza Michalczewskiego oraz jego fundacji ,,Równe szanse’’. To właśnie polski bokser był początkowo twarzą marki, a reklamy z jego udziałem były transmitowane w telewizji. Główne hasło marki to ,,Power is back’’ i to z nim związane są również spoty reklamowe firmy, nawiązujące do mocy, która powraca po wypiciu napoju. Co ciekawe firma pięć lat po debiucie na polskim rynku pod względem liczby sprzedanych produktów wyprzedziła inną znaną markę z napojami, Red Bull. W swoich akcjach marketingowych Tiger Energy Drink bardzo często angażuje sportowców, tworząc do nich całe historie. Jedną z takich inicjatyw były w 2020 roku Tiger Roasty, w których wystąpiło trzech wspomnianych już sportowców Naszych Mistrzów. Natomiast Aleksander Raczkowski brał udział w tak zwanej ulicznej bitwie i w spocie reklamującym nowy smak napoju. Oryginalny pomysł, dobrze dobrani sportowcy i właściwie opowiedziana historia to przepis na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Laura Grzyb, Mikołaj Tempka, Aleksander Raczkowski i Dawid Rząca to osoby uprawiające zupełnie inne dyscypliny sportu, ale łączy ich pasja i prawdziwe zamiłowanie do tego co robią. Cała czwórka cały czas pracuje, by spełniać swoje marzenia i osiągać zamierzone wcześniej cele. W spełnianiu tych marzeń pomaga im firma Tiger Energy Drink. Sportowcy zyskali wsparcie finansowe, tak ważne, by uprawiać sport na najwyższym poziomie, a firma skuteczną reklamę, która dociera do milionów osób, co udowadniają liczne statystyki. Dla przykładu spot reklamowy z udziałem Mikołaja Tempki był w lipcu 2020 roku najchętniej oglądanym spotem reklamowy, jak wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Jest to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. To pokazuje jak skuteczna może być reklama ze sportem w roli głównej.
Pasja, jakoś i profesjonalizm
W czerwcu 2019 roku Kornelia Fiedkiewicz w wieku 18 lat dzięki naszej platformie rozpoczęła współpracę z firmą Browary Waszczukowe i miała na swoim koncie między innymi dwa brązowe medale mistrzostw Europy juniorów, start w finale mistrzostw świata juniorów oraz wiele medali i rekordów Polski. Była młodą zawodniczką, mocnym punktem juniorskiej reprezentacji Polski. Taki był początek współpracy Korneli Fiedkiewicz i Browarów Waszczukowe. Pytanie czy ktokolwiek zakładał, że ta młoda juniorka tak szybko stanie się utytułowaną seniorką?
- Połączenie tych dwóch podmiotów było dosyć proste, scala je nie tylko młodość, ale również pasja, jakość i profesjonalizm. Głównym składnikiem piwa jest woda, dlatego szukaliśmy przedstawiciela sportów wodnych – tłumaczyła wtedy założycielka naszej platformy Alicja Tchórz. Browary Waszczukowe są prowadzone przez młodych właścicieli, którzy rozumieją istotę nowoczesnego marketingu oraz zdają sobie sprawę z mocy Internetu w dzisiejszych czasach. Potencjał pływaczki został zauważony przez firmę, która jest nowym i prężnie rozwijającym się browarem rzemieślniczym, podobnie jak Kornelia w pływaniu. Po ponad dwóch latach współpracy, Browary Waszczukowe mają nie tylko coraz lepszą sprzedaż swoich produktów, ale również liczne medale za dobrą jakość swoich wyrobów. - Warzymy piwo na znakomitej wodzie z Puszczy Knyszyńskiej, co pozwoliło nam zdobyć srebrny medal w kategorii pale and amber lager na Konkursie Piw Rzemieślniczych. Chcemy tworzyć piwo, z którego zawsze będziemy dumni – opowiadał nam jeden z udziałowców Tomasz Tupalski.
Natomiast zawodniczka trenera Grzegorza Widanki jest po 2021 roku olimpijką z Tokio, indywidualną finalistką mistrzostw Europy i co najważniejsze złotą i brązową medalistką mistrzostw Starego Kontynentu. Do sukcesów międzynarodowych, należy jeszcze doliczyć medale i rekordy z mistrzostw Polski. Po ponad dwóch latach współpracy Browary są prężnie rozwijającą się firmą, a dzięki startom Kornelii Fiedkiewicz w największych światowych imprezach docierają do coraz większej liczby klientów. Zawodniczka ma wsparcie finansowe i szykuje się do kolejnych zawodów, a firma reklamę z zasięgami na całym świecie. Browary wspierały juniorkę, a obecnie mają w swoich szeregach Olimpijkę i Mistrzynię Europy.
Dziękujemy Browar Waszczukowe, Grupie Astra Plus i Tiger Energy Drink za okazałe zaufanie i chęć współpracy na płaszczyźnie sportowej. Dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie osoby były w pełni usatysfakcjonowane z podjętych działań. Dzięki takiemu wsparciu młodzi sportowcy będą mogli godnie reprezentować nasz kraj.
Chciałbyś rozwijać swój biznes z nami? Napisz do nas na fb lub nasimistrzowiepl@gmail.com.
Źródło: informacja własna, www.tigerpower.pl, www.info-r.pl, www.facebook.com/zwolinskaklaudiaa
Tagi: razemmożemywięcej łączymybizneszesportem razemdocelu sponsor współprace