Razem do celu


Beata Pacut-Kłoczko i Kornelia Fiedkiewicz to zawodniczki, które dzięki naszej platformie rozpoczęły już kolejną nową współpracę. Brązowa medalistka mistrzostw świata w judo rozpoczęła kampanię reklamowa z firmą LuxMed, a Mistrzyni Europy w pływaniu z marką TIM.

Razem do celu
Beata Pacut-Kłoczko do swoich dotychczasowych sukcesów na początku października dołożyła jeszcze brązowy medal mistrzostw świata wywalczony w Taszkiencie. Zawodniczka z klubu GKS "Czarni" Bytom w kategorii do 78 kg pokonała w repasażu Włoszkę Giorgię Stangherlin, a następnie dwie godziny później, w walce o brązowy medal przez ippon wygrała z Niemką Aliną Boehm. - Dziękuję za wszystkie wiadomości, gratulacje, trzymanie  kciuków i wsparcie! Jesteście najlepsi! Judo to sport indywidualny, ale na każdy sukces pracuje wiele osób! – pisała po swoim medalowym starcie Beata Pacut-Kłoczko i dziękowała wszystkim którzy przyczynili się do tego sukcesu. W zeszłym roku Polka wywalczyła tytuł Mistrzyni Europy i startowała w igrzyskach olimpijskich w Tokio. Choć start na najważniejszej imprezie czterolecia nie poszedł po jej myśli, to już trenuje, by w Paryżu było tylko lepiej. W judo kwalifikacje olimpijskie trwają dwa lata i punkty zdobyte podczas tegorocznego czempionatu zaliczają się do rankingu olimpijskiego. Jak po starcie mówiła Nasza Mistrzyni, nie ma teraz czasu na odpoczynek, pora na kolejne treningi i najbliższy start już w grudniu.

Równocześnie Beata Pacut-Kłoczko rozpoczęła kolejną współpracę dzięki naszej platformie. W czerwcu dołączyła do grupy Kaman Sport, a teraz bierze udział w spocie reklamowym grupy Lux-Med. Jest to sieć placówek medycznych, jeden z liderów na rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce. Firma zapewnia opiekę ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną i długoterminową dla ponad 2,5 mln pacjentów, a mają oni do dyspozycji placówki medyczne, poradnie, szpitale, centra diagnostyczne i ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny. Wszystko co potrzeba, by w zdrowiu cieszyć się życiem. Lekarze i specjaliści podkreślają, że lepiej zapobiegać niż leczyć, a regularne uprawianie sportu sprzyja zdrowiu. Działania tej marki są zgodne z tym co pokazują w mediach, bo są oni Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. 

Na pierwsze sporty reklamowe z udziałem Beaty Pacut-Kłoczko musimy jeszcze chwilę poczekać, ale jak widzimy po wynikach jest to medalowa współpraca.
 

Cel – Paryż 2024


Kolejną współpracę rozpoczęła również Kornelia Fiedkiewicz z firmą Tim. Polska pływaczka,  zawodniczka kadry narodowej ze sportem jest związana od najmłodszych lat. Zaczynała od tańca towarzyskiego, akrobatyki i piłki ręcznej, ale to pływanie zostało tym sportem, w którym pozostała. Początkowo trenowała w Legnicy, tam łączyła treningi i wstawanie o 5 rano ze szkołą. Przed pójściem do liceum przeprowadziła się do Wrocławia i rozpoczęła treningi w klubie Juvenii Wrocław pod okiem trenera Grzegorza Widanki. Pierwszy wielki sukces to brązowy medal w sztafecie mieszanej 4 × 100 m stylem dowolnym na mistrzostwach Europy Juniorów w 2017 roku. Na kolejnej europejskiej imprezie rok później powtórzyła ten medal, tym razem stając na trzecim stopniu podium indywidualnie na 50 m w stylu dowolnym. Po startach juniorskich przyszła pora na zmagania seniorskie. Tam w Glasgow w 2019 roku na krótkim basenie wraz z Alicją Tchórz, Dominiką Sztanderą i Katarzyną Wasick zwyciężyła i poprawiła rekord kraju w sztafecie 4 × 50 m stylem zmiennym. Natomiast rok 2021 to debiut na igrzyskach olimpijskich i brązowy medal wywalczony ponownie w sztafecie na mistrzostwach Europy, a w tym roku startując w zawodach The World Games w sztafecie 4x50m z przeszkodami wraz z Alicją Tchórz, Klaudią Naziębło oraz Paulą Żukowską wywalczyła złoty krążek. Kolejnym celem Naszej Mistrzyni są igrzyska olimpijskie w 2024 roku, a nowo nawiązana współpraca ma w tym tylko pomóc. 

TIM SA podobnie jak Kornelia Fiedkiewicz, jest związana z Wrocławiem. Firma ta jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Została ona założona przez trzech studentów Politechniki Wrocławskiej, którzy spotkali się na uczelni i od 1998 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. Ponad 30-letnie doświadczenie w branży w połączeniu z nowoczesnymi technologiami sprawia, że klienci mają do wyboru zakupy online przez stronę lub aplikację mobilną, infolinię, a także sieć biur i mobilnych przedstawicieli handlowych. Firma cały czas jest otwarta na nowe rozwiązania, a dzięki połączeniu dobrych cen i najszerszej oferty artykułów elektrotechnicznych, na rynku jest liderem branży, co też potwierdzają liczne prestiżowe nagrody. 

Celem powyższej współpracy jest wsparcie Korneli Fiedkiewicz w drodze po jej olimpijskie marzenia w Paryżu w 2024 roku. Do igrzysk pozostały niecałe dwa lata, ale zanim start w najważniejszej imprezie czterolecia po drodze Naszą Mistrzynię czekają godziny na treningach, zgrupowaniach i przede wszystkim walka o olimpijską kwalifikację. Trzymamy kciuki za udaną współpracę. 


Źródło: informacja własna, tim.pl, luxmed.pl 
 
Tagi: Razemdocelu ŁączymyBiznesZeSportem współpraca sukces Paryż2024 

Zobacz także


Z ostatniej chwili

Partnerzy

Pentagon Research
Format Deweloper
Synergia