Współpraca Adama Małysza jako skoczka narciarskiego z firmą Red Bull trwała dziesięć lat, a marka dalej wspiera byłego już sportowca, obecnie dyrektora-koordynatora do spraw skoków i kombinacji norweskiej.
Wielka kariera polskiego mistrza rozpoczęła się w 1996 roku od zwycięstwa Holmenkollbakken w Oslo. Niecałe trzy lata później skoczek z Wisły we wspaniałym stylu odniósł triumf w 49. Turnieju Czterech Skoczni i rozpoczą wygrywanie na wszystkich skoczniach świata.
Nikt jednak nie mógł tego przewidzieć, szczególnie, że przed zwycięstwem na zakończenie sezonu 1995/1996 Małysz tylko dwa razy stał na podium. W kolejnym sezonie Polak pokazał, że jest przyszłościowym skoczniem, wygrał dwa konkursy, a łącznie cztery razy stał na podium. Kolejny rok był niestety najgorszym w karierze Orła z Wisły, w klasyfikacji końcowej zajął 57. miejsce, a na Igrzyskach Olimpijskich w Nagano uplasował się w szóstej dziesiątce. To był dramat dla młodego sportowca, który myślał wtedy nawet o zakończeniu kariery.
Adam Małysz jednak się nie poddał i pomimo kolejnych dwóch słabszych sezonów nie zrezygnował ze sportu. W 49. Turnieju Czterech Skoczni rozpoczął nowy rozdział w swojej karierze, rozdział pełen sukcesów i zwycięstw. 39. triumfów w Pucharze Świata, cztery tytuły mistrza świata, cztery medale olimpijskie, zwycięstwo w Turnieju Czterech Skoczni i wiele innych rekordów, które przetrwały do dziś.
Polski skoczek to przykład wytrwałego dążenia do celu i ciężkiej pracy, a jego hasło ,,chcę oddać dwa równe skoki’’ odzwierciedla charakter skromnego sportowca z Wisły. Każdy ma z Adamem Małyszem inne wspomnienia, ale każdy kojarzy go w charakterystycznym kasku z dwoma bykami. W 2013 roku polskie media podawały, że 58 procent badanych kojarzy markę Red Bull ze skoczkiem, pomimo tego, że już od dwóch lat zawodnik nie brał udziału w skokach narciarskich, a sportową karierę kontynuował w rajdach samochodowych. Gdy w 2011 roku Małysz kończył narciarską karierę w mediach były informację, że firma Red Bull zarobiła ponad 90,5 mln złotych na wykorzystywaniu wizerunku polskiego medalisty igrzysk olimpijskich.
Austriacka spółka zajmująca się produkcją i sprzedażą napoju energetycznego Red Bull dzięki tej współpracy najwięcej zarobiła w 2003 roku - 18,2 mln złotych, kiedy Adam Małysz został podwójnym mistrzem świata i zdobył swoją trzecią Kryształową Kulę z rzędu.
Te liczby pokazują jak skuteczną reklamę stworzył Adam Małysz i to tylko podczas występów na skoczni, ponieważ w żadnym oficjalnym spocie reklamowym tej firmy nie wystąpił. Promocja poprzez sport daje olbrzymie efekty, a portal nasimistrzowie.pl chce spowodować, by więcej polskich biznesmenów zrozumiało, że inwestowanie w sportowców, jest skuteczniejsze od standardowej reklamy. Udowodniła to firma Red Bull, która stawiając na Adama Małysza wykonała strzał w dziesiątkę.
Tagi: sponsoring współpraca adam małysz skoki narciarskie redbull sponsor goal marketing strategia
Wielka kariera polskiego mistrza rozpoczęła się w 1996 roku od zwycięstwa Holmenkollbakken w Oslo. Niecałe trzy lata później skoczek z Wisły we wspaniałym stylu odniósł triumf w 49. Turnieju Czterech Skoczni i rozpoczą wygrywanie na wszystkich skoczniach świata.
Nikt jednak nie mógł tego przewidzieć, szczególnie, że przed zwycięstwem na zakończenie sezonu 1995/1996 Małysz tylko dwa razy stał na podium. W kolejnym sezonie Polak pokazał, że jest przyszłościowym skoczniem, wygrał dwa konkursy, a łącznie cztery razy stał na podium. Kolejny rok był niestety najgorszym w karierze Orła z Wisły, w klasyfikacji końcowej zajął 57. miejsce, a na Igrzyskach Olimpijskich w Nagano uplasował się w szóstej dziesiątce. To był dramat dla młodego sportowca, który myślał wtedy nawet o zakończeniu kariery.
Adam Małysz jednak się nie poddał i pomimo kolejnych dwóch słabszych sezonów nie zrezygnował ze sportu. W 49. Turnieju Czterech Skoczni rozpoczął nowy rozdział w swojej karierze, rozdział pełen sukcesów i zwycięstw. 39. triumfów w Pucharze Świata, cztery tytuły mistrza świata, cztery medale olimpijskie, zwycięstwo w Turnieju Czterech Skoczni i wiele innych rekordów, które przetrwały do dziś.
Polski skoczek to przykład wytrwałego dążenia do celu i ciężkiej pracy, a jego hasło ,,chcę oddać dwa równe skoki’’ odzwierciedla charakter skromnego sportowca z Wisły. Każdy ma z Adamem Małyszem inne wspomnienia, ale każdy kojarzy go w charakterystycznym kasku z dwoma bykami. W 2013 roku polskie media podawały, że 58 procent badanych kojarzy markę Red Bull ze skoczkiem, pomimo tego, że już od dwóch lat zawodnik nie brał udziału w skokach narciarskich, a sportową karierę kontynuował w rajdach samochodowych. Gdy w 2011 roku Małysz kończył narciarską karierę w mediach były informację, że firma Red Bull zarobiła ponad 90,5 mln złotych na wykorzystywaniu wizerunku polskiego medalisty igrzysk olimpijskich.
Austriacka spółka zajmująca się produkcją i sprzedażą napoju energetycznego Red Bull dzięki tej współpracy najwięcej zarobiła w 2003 roku - 18,2 mln złotych, kiedy Adam Małysz został podwójnym mistrzem świata i zdobył swoją trzecią Kryształową Kulę z rzędu.
Te liczby pokazują jak skuteczną reklamę stworzył Adam Małysz i to tylko podczas występów na skoczni, ponieważ w żadnym oficjalnym spocie reklamowym tej firmy nie wystąpił. Promocja poprzez sport daje olbrzymie efekty, a portal nasimistrzowie.pl chce spowodować, by więcej polskich biznesmenów zrozumiało, że inwestowanie w sportowców, jest skuteczniejsze od standardowej reklamy. Udowodniła to firma Red Bull, która stawiając na Adama Małysza wykonała strzał w dziesiątkę.
Tagi: sponsoring współpraca adam małysz skoki narciarskie redbull sponsor goal marketing strategia